Wednesday, February 4, 2015

Ընտրությամբ գործունեություն երկրորդ կիսամյակ 6-րդ դասարան

Ռադիո Բան

Կարիե-Ողջույն, եթերում  Ռադիո բանն է։
Եվա-Մայիսի 11-18-ը կրթահամալիրում իրականացվում էր  <<Ես կարողանում եմ >> ստուգատեսը։
Անգելինա- Տեսնենք թե ինչ կարողություններ են ձեռք բերել դիզայն-մոդելավորման ընտրությամբ գործունեության  խմբի սովոողները այս կիսամյակում։

Անի- Բարև ձեզ, կներկայանաք
Աննա-
Միլենա-
Եվա
Կարինե
Տաթև-
Անի-
Նարե-

Ձեզ հետ էին դիզայն-մոդելավորման խմբի սովորողները։ Ցտեսություն



Ես կարողանում եմ` Երկրորդ Կիսամյակ` 2015

Ողջույն, Ես կարողանում եմ ձևել և կարել: Արդեն ինձ համար կարել եմ 3 գեղեցիկ հագուստներ՝ կիսաշրջազգեստ և երկու գեղեցիկ զգեստ: Հուսով եմ՝ ինձ համար կպատրաստեմ շորտիկ և տաբատ: Ինձ շատ հետաքրքրեց տաբատ պատրաստելու ձևը: Ես կարողանում եմ կարել:

Իմ պատրաստած հագուստները

Հիմա ես ադրդեն գնում եմ Դիզայն-մոդելավորման, այնտեղ ես ինձ համար պատրաստում եմ գեղեցիկ հագուստներ: Արդեն ինձ համար պատրաստել եմ կիսաշրջազգեստ և գեղեցիկ մի զգեստ: Հիմա պատրաստվում է մի ուրիշ զգեստ: Շատ հավանեցի այս խումբը: Ահա ձեզ նկարներ, որոնք ցույց են տալիս այն ամենը ինչ ես արել եմ: Բարի դիտում, նորից կհանդիպենք:









No comments:

Post a Comment

Շրջանավարտի ֆոտոցուցահանդեսի հրավեր․ Եվա Բերբերյան

  Վայրը՝ Մայր դպրոցի փոքր դահլիճ, օրը՝ ապրիլի 28, ժամը 13։00 Իմ անհատական ֆոտոցուցահանդեսը Ղեկավար՝ Անի Սարգսյան «Ցտեսություն-ցնծություն» նա...