Wednesday, May 13, 2015

Ես կարողանում եմ՝ Մաթեմատիկա՝ Երկրորդ կիսամյակ

Մաթեմատիկայի ժամին մենք աշխատում ենք մեր դիսկերով կամ GeoGebra ծրագրով։ Դա շատ հետաքրքիր ու խելացի ծրագիր է։ Ես այդ ծրագրով պատրաստել եմ քառակուսի և այլ շատ բաներ։ Մենք արդեն անցել ենք ամբողջ թվեր, Ռացիոնալ թվեր և հավասարումներ։ Ինձ ամենից շատ դուր է եկել հավասարումներ թեման, ես սիրում եմ զբաղվել x-երով։ Ես մաթեմատիկա շատ եմ սիրում և ուշադիր եմ լինում դասերին, խնդիրները հասկանում, վերլուծում ինքս իմ մեջ։ Մենք 6-րդ դասարան-ից աշխատում ենք նախագծերով ահա տես՝ մեր նախագծերը։ Իսկ սա,  իմ տետրի հղումն է, այդտեղ կարող ես տեսնել և՛ իմ GeoGebra ծրագրով պատրաստած նկարները և՛ մեր դասարանական ու տնային առաջադրանքները։



No comments:

Post a Comment

Շրջանավարտի ֆոտոցուցահանդեսի հրավեր․ Եվա Բերբերյան

  Վայրը՝ Մայր դպրոցի փոքր դահլիճ, օրը՝ ապրիլի 28, ժամը 13։00 Իմ անհատական ֆոտոցուցահանդեսը Ղեկավար՝ Անի Սարգսյան «Ցտեսություն-ցնծություն» նա...